Promocje
Stylowy płaszcz czarny  z paskiem
Stylowy płaszcz czarny z paskiem
249,99 zł 234,99 zł
Płaszcz szary, wiosenna kardigan
Płaszcz szary, wiosenna kardigan
159,99 zł 129,99 zł
Sukienka długa różowa z rozcięciem
Sukienka długa różowa z rozcięciem
259,99 zł 219,99 zł
Zwiewna sukienka plażowa, neonowy róż
Zwiewna sukienka plażowa, neonowy róż
89,99 zł 49,99 zł
Efektowna czarna narzutka, płaszczyk
Efektowna czarna narzutka, płaszczyk
119,99 zł 109,99 zł
Różowa, militarna sukienka z zamszu
Różowa, militarna sukienka z zamszu
199,99 zł 164,99 zł
Płaszcz pastelowy błękit, wiosna
Płaszcz pastelowy błękit, wiosna
219,99 zł 209,99 zł
Efektowna czarna sukienka z kolorowymi cekinami
Efektowna czarna sukienka z kolorowymi cekinami
119,99 zł 109,99 zł
Stylowa, beżowa sukienka z paskiem
Stylowa, beżowa sukienka z paskiem
99,99 zł 94,99 zł
Czarne dopasowane legginsy modelujące
Czarne dopasowane legginsy modelujące
89,99 zł 69,99 zł
Bolerko czarne z ozdobnymi elementami
Bolerko czarne z ozdobnymi elementami
89,99 zł 39,99 zł
Produkt dnia
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

W celu dokonania zwrotu:

1. Poinformuj nas o zwrocie, wysyłając wiadomość na: dafnis.sklep@gmail.com

2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany w wiadomości email.

3. Spakuj produkt, paragon oraz formularz odstąpienia od umowy i odeślij opłaconą z góry przesyłką (NIE ODBIERAMY przesyłek pobraniowych) najlepiej za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

DAFNIS
Kąśna Dolna 59
33-190 Ciężkowice

4. Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

WYMIANA

Jeśli chcesz dokonać wymiany produktu na inny rozmiar lub model, możesz tego dokonać w ciągu 30 dni. Wymieniany produkt musi pozostawać w stanie nienaruszonym, tj. musi posiadać oryginalne metki i nie może nosić jakichkolwiek śladów używania.

W celu dokonania wymiany:

1. Poinformuj nas, na jaki produkt wymieniasz, wysyłając wiadomość na: dafnis.sklep@gmail.com

3. Spakuj produkt, paragon i odeślij opłaconą z góry przesyłką (NIE ODBIERAMY przesyłek pobraniowych) najlepiej za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

DAFNIS
Kąśna Dolna 59
33-190 Ciężkowice

z dopiskiem ,,WYMIANA''.

4. Opłać koszt wysyłki wymienianego produktu zgodnie z naszym cennikiem.

5. Po otrzymaniu paczki i opłaceniu wysyłki wymienimy produkt.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

W celu dokonania reklamacji:

1. Poinformuj nas o przyczynie reklamacji, wysyłając wiadomość na: dafnis.sklep@gmail.com

3. Spakuj produkt, paragon i odeślij opłaconą z góry przesyłką (NIE ODBIERAMY przesyłek pobraniowych) najlepiej za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

DAFNIS
Kąśna Dolna 59
33-190 Ciężkowice

z dopiskiem ,,REKLAMACJA''.

4. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl